kontakt

Kontakt společnosti:

Disciple s.r.o.
Tupolevova 713, Praha, Česká republika, 19900
(adresa neslouží pro vrácení zboží, v případě vrácení nás kontaktuje na e-mail)

IČ: 08918449 DIČ: CZ08918449
email: info@mystery-box.cz

Máte dotaz? Napište nám 😊

    HLEDÁTE ODPOVĚĎ NA VÁŠ DOTAZ? NALEZNETE HO NÍŽE!

    ČASTO KLADENÉ DOTAZY

    🟢 Kdy mi bude Mystery Box doručen?

    Mystery Box Vám doručíme od 1 do 3 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky. Vaší objednávku přijmeme, sestavíme a odešleme od 2 do 24 hodin.


    🟢 Jsou všechny předměty v Boxu nové?

    Ano, veškeré předměty, které do Boxů vybíráme jsou nové. U nás nenajdete rozbalené nebo použité předměty.


    🟢 Jak zajistím, abych dostal/a předměty vhodné pro mě?

    Abychom mohli Mystery Box sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v kolonce pod Vámi zvoleným Boxem vybrat pohlaví osoby, její věk a vybrat záliby a koníčky, zbytek nechte na nás. 🙂


    🟢 Můžu mít jistotu, že mi nepošlete jen pár levných předmětů nebo prázdný Box?

    K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, Boxy sestavujeme již od roku 2021 a udělat Vám radost je naší první prioritou. Zaručujeme, že Předměty, které v Boxu obdržíte vždy odpovídají ceně Boxu a vždy jsou vybrané podle Vámi uvedených zájmů, pohlaví a věku. 🙂


    🟢 Jak velké jsou jednotlivé Mystery Boxy?

    Naše Boxy nemají předem stanovené rozměry, ale hodnotu jednotlivé velikosti Boxu. Například Velký Box může mít velikost 40x30cm, nebo30x20cm, vždy je ale v odpovídající hodnotě. Záleží na velikosti předmětů, které jsme pro Vás vybrali.


    🟢 Můžu Mystey Box vrátit?

    Pokud již předměty, které pro vás vybereme máte, nebo není obsah podle vašich představ, Box můžete do 14. dnů od vyzvednutí objednávky bez udání důvodu vrátit.


    🟢 Když objednám více Boxů, zabalíte je každý do krabice zvlášť?

    Ano! Abychom docílili toho pravého překvapení, Každý Mystery Box řádně a pečlivě zabalíme do oddělené krabice.


    🟢 V Balíku není faktura

    Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


    🟢 Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

    Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@mystery-box.cz


    🟢 Přišel mi poškozený Balík

    V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, napište nám, prosím na info@mystery-box.cz. 


    🟢 Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

    E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


    🟢 Chci objednat velký počet dárkových Boxů, dáte mi slevu?

    V případě, že máte zájem o sestavení většího počtu Mystery Boxů například pro rodinu nebo kolegy a máte zájem o slevu, napište nám na info@mystery-box.cz 🙂


    🟢 Jak Mystery Box vrátit?

    Velice nás mrzí, že nejste s Mystery Boxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Pokud chcete Mystery Box vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@mystery-box.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na www.mystery-box.cz/reklamace