často kladené dotazy

Kdy mi bude Mystery Box doručen?

Mystery Box Vám doručíme od 1 do 3 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky.


Když objednám více Boxů, zabalíte je každý do krabice zvlášť?

Abychom docílili toho pravého překvapení, Každý Mystery Box řádně a pečlivě zabalíme do oddělené krabice. Bohužel se ale neobejdeme bez vyšších nákladů na poštovné a balné.


Můžu mít jistotu, že mi nepošlete prázdný balík?

K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, dělat radost jiným nás opravdu baví. Zaručujeme vám, že vás obsah Mystery Box opravdu dostane!


Jak zajistím, abych dostal/a předměty vhodné pro mě?

Abychom mohli Mystery Box sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v kolonce pod Vámi zvoleným Boxem vybrat pohlaví osoby, její věk a vybrat záliby a koníčky, zbytek nechte na nás. 🙂


Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@mystery-box.cz


Přišel mi poškozený Balík

V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, napište nám, prosím na info@mystery-box.cz.  Vezměte, prosím, v úvahu, že za to nemůžeme my, ale dopravce. Pokud bude u poškozeného balíku zjevné, že je obsah taktéž poškozený, balík nepřebírejte.


Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


V Balíku není faktura

Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


Jak Mystery Box vrátit?

Velice nás mrzí, že nejste s Mystery Boxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Snažíme se v tomto směru každý den zlepšovat, proto i negativní zpráva je pro nás velice přínosná. Pokud chcete Mystery Box vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@mystery-box.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na https://mystery-box.cz/reklamace/ 

Nenašli jste potřebnou odpověď? Napište nám 😊