často kladené dotazy

🟢 Kdy mi bude Mystery Box doručen?

Mystery Box Vám doručíme od 1 do 3 pracovních dnů od objednání / uhrazení objednávky. Vaší objednávku přijmeme, sestavíme a odešleme od 2 do 24 hodin.


🟢 Jsou všechny předměty v Boxu nové?

Ano, veškeré předměty, které do Boxů vybíráme jsou nové. U nás nenajdete rozbalené nebo použité předměty.


🟢 Jak zajistím, abych dostal/a předměty vhodné pro mě?

Abychom mohli Mystery Box sestavit speciálně pro vás, nebo pro osobu, které Box darujete, stačí v kolonce pod Vámi zvoleným Boxem vybrat pohlaví osoby, její věk a vybrat záliby a koníčky, zbytek nechte na nás. 🙂


🟢 Můžu mít jistotu, že mi nepošlete jen pár levných předmětů nebo prázdný Box?

K naší činnosti přistupujeme profesionálně a poctivě, Boxy sestavujeme již od roku 2021 a udělat Vám radost je naší první prioritou. Zaručujeme, že Předměty, které v Boxu obdržíte vždy odpovídají ceně Boxu a vždy jsou vybrané podle Vámi uvedených zájmů, pohlaví a věku. 🙂


🟢 Jak velké jsou jednotlivé Mystery Boxy?

Naše Boxy nemají předem stanovené rozměry, ale hodnotu jednotlivé velikosti Boxu. Například Velký Box může mít velikost 40x30cm, nebo30x20cm, vždy je ale v odpovídající hodnotě. Záleží na velikosti předmětů, které jsme pro Vás vybrali.


🟢 Můžu Mystey Box vrátit?

Pokud již předměty, které pro vás vybereme máte, nebo není obsah podle vašich představ, Box můžete do 14. dnů od vyzvednutí objednávky bez udání důvodu vrátit.


🟢 Když objednám více Boxů, zabalíte je každý do krabice zvlášť?

Ano! Abychom docílili toho pravého překvapení, Každý Mystery Box řádně a pečlivě zabalíme do oddělené krabice.


🟢 V Balíku není faktura

Fakturu zasíláme v elektronické podobě do 48. hodin od objednání na váš e-mail. V případě, že jí nemůžete najít, podívejte se, prosím, do složky Spam.


🟢 Zadal/a jsem špatný Variabilní symbol při platbě Bankovním převodem

Pokud jste při bankovním převodu zapomněli zadat variabilní symbol (číslo vaší objednávky), nebo byl zadán špatně, informujte nás o tom na info@mystery-box.cz


🟢 Přišel mi poškozený Balík

V případě, že Vám bude doručený poškozený balík, napište nám, prosím na info@mystery-box.cz. 


🟢 Nepřišel mi e-mail o potvrzení objednávky

E-mail o potvrzení objednávky je odesílán automaticky. V případě, že Vám nebyl doručen, zkontrolujte, prosím, složku Spam. Pokud nebude ve spamu, je nejpravděpodobnější, že jste e-mail nezadali správně.


🟢 Chci objednat velký počet dárkových Boxů, dáte mi slevu?

V případě, že máte zájem o sestavení většího počtu Mystery Boxů například pro rodinu nebo kolegy a máte zájem o slevu, napište nám na info@mystery-box.cz 🙂


🟢 Jak Mystery Box vrátit?

Velice nás mrzí, že nejste s Mystery Boxem spokojeni, bohužel ne vždy se podaří při sestavování balíku vyhovět očekáváním všech zákazníků. Pokud chcete Mystery Box vrátit, informujte nás o tom na e-mail info@mystery-box.cz, poté Vám zašleme návod, jak při reklamaci postupovat. Více informací naleznete na www.mystery-box.cz/reklamace

Nenašli jste potřebnou odpověď? Napište nám 😊